חברות התעופה אל על ביטלו מספר טיסות ממוסקבה לישראל ומישראל למוסקבה למשך מספר ימים מראש (עד 7.11.24), תוך הודעה לנוסעים על הטיסות שבוטלו בחלק מהמקרים פחות מיממה לפני ההמראה. באתר נתב”ג, הטיסות הקרובות ביותר למוסקבה מצוינות כמבוטלות או “לא סופיות”, הבאות מופיעות כמתוכנן, אולם, באל על טוענים כי הטיסות בוטלו, וטבלת ההמראות באתר נמל התעופה אינה עדיין זמין מכיל מידע נכון.
לאחר שהגיעו למחלקת שירות הלקוחות, הנוסעים קיבלו הצעה להחליף את הכרטיסים שלהם לטיסות שבוטלו בימים אחרים – אולם, תאריך ההמראה הקרוב ביותר התברר כ-1 בינואר. החברה מתחייבת להחזיר את הכסף ששולם עבור הכרטיסים במגבלות הזמן הקבועות בחוק. חלק מהנוסעים בחרו לקנות כרטיסים בחברות תעופה אחרות, אבל רק אל על מפעילה טיסות ישירות, כך שהשינוי היה הרבה פחות נוח לרוב הלקוחות.
בתגובה לפניית ניורו אמר נציג חברת התעופה אל על כי “בשל קשיים תפעוליים, אל על נאלצה לבטל כמה טיסות מוסקבה-תל אביב”. נוסעים שטיסתם בוטלה, קיבלו ויקבלו את ההודעות המתאימות, הם יהיו רשאים לבחור בכל אחת מאפשרויות הטיסה החלופיות המתאימות להם, בנוסף למה שמגיע להם על פי חוק”.
